تحول فکری....

تحول فکری....

اینکه ما همیشه میگیم مردم بد شدن،نامرد شدن،آدمو درک نمیکنن

دروغ میگن و خیلی چیزایه دیگه که همیشه به مردم و دنیا نسبت میدیم

درست نیست،چون خود ماهم جزو مردم هستیم و شاید اونا هم نسبت

به ما همون حسی رو دارن که ما نسبت به اونا داریم....

اگه خوب به این موضوع فکر کنیم اونوقت عقاید و افکارمون نسبت به

خیلی چیزا عوض میشه....!!!

(کلامی از خودم)



نظرات شما عزیزان:

مریـــــــــــــم
ساعت20:01---7 آذر 1392
بعضی از آدمارو باید دوست داش

اما بعضی از آدمارو فقط باید داش

فرق بین این دوتارو داشته باش …



حمید رضا
ساعت14:31---7 آذر 1392
خدایا ... از ما بگیر هرآنچه تو را از ما می گیرد...................... عرض سلام و ادب...خیلی هم خوب... همچنان با قدرت ادامه بدید... و ... گمونم همه ی ما به چنین تحول فکری ای نیاز داریم.... مخصوصاً کسانی که فکر می کنن همه چیز خودشون درسته و همه چیز دیگران اشتباه... و... اومدم عرض ادب کنم و دعوت به خوندن و نظر در مورد جدید نوشته های وبم... موفق باشید...

گلی
ساعت11:15---7 آذر 1392
بله حرف شما درسته خیلی


عشق2طرفه
ساعت11:11---6 آذر 1392
نیستی نازنین؟؟؟
پاسخ:آره نبودم....پدربزرگ مهربونم منو با یه دنیا غم تنها گذاشت


dahyupat
ساعت11:19---5 آذر 1392
ادم باس اول خودشو اصلاح کنه بعد انتظار خوب شدن و بودن دیگرانو داشته باشه
اگه قرارباشه تو دنیا هر آدمی خودشو اصلاح کنه و کار به کاردیگری نداشته باشه دنیا بهشت میشه...


حسن سلمانی
ساعت22:56---4 آذر 1392
سلام محدثه نازنین

برای تولدت یه هدیه ی کوچولو گذاشتم تو نظرات.خواستی بذار تو وبلاگت.
پاسخ:مرسی استاد عزیز


حسن سلمانی
ساعت22:54---4 آذر 1392
شعر: هدیه ی تولد... حسن سلمانی




تمام دخترکان زنده به گور

زنده بودند اگر

تو بودی و عصر جاهلیت بود.

مرد صحرا بت کلامش را

هر چه زیبنده و فریبنده

به حریر کعبه می آویخت

اگر تو بودی و آفتابت هر روز

زندگی آفرین و گرمابخش

به زمین مرده می تابید.



**

اگر تو بودی و من بودم و تولدت هر
روز

صبح هر روز ، یک غزل

یک ترانه، یک تصنیف

یک سبد شعر ناب شورانگیز

یک پیاله از آرزو لبریز

یک بغل واژگان سحرآمیز

نیلی از ناشنیده های ناگفته

پیش پاهای تو که چون اهرام

باشکوهی و بکر و رمزآلود

صادقانه نثار می کردم.



**

اگر...

اگر تو باشی و من باشم و تولدت هر
روز

من خدای زمین و زمان شعر خواهم شد.

تولدت بهانه ی شعراست و

ولادت شاعر!


عشق2طرفه
ساعت9:02---4 آذر 1392
سلام نازنین روبراهی؟؟؟؟؟

باز کجا رفتی دختر؟؟؟؟؟
پاسخ:خودمم نمیدونم رو به کدوم راهم....


عشق2طرفه
ساعت16:14---2 آذر 1392
مرسی که بهم سر میزنی نازنین

عشق2طرفه
ساعت16:12---2 آذر 1392
سلام نازنین حرف خوبی زدی

من همیشه میگم ادما بجای اینکه بخوان بد بقیه رو بگن اول باید خودشونو درست کنن ، اگه هر کس اینکارو بکنه همه چی حله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]